16 Şubat 2016 Salı

Casper Nirvana N410 Tablet Formatlama

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin öğrencilere hediye olarak dağıttığı Casper Nirvana N410 2in1 Tablet formatlamak ya da resetlemek ya da fabrika ayarlarına döndürmek için resimli olarak anlatımı.


Kurulum esnasında şifre girip sonra unutanlar, tablet bir süre kullanıldıktan sonra yavaşladı, sorunlar çıkarmaya başladı, tablet açılmıyor gibi sorunlar sonrasında tableti fabrika ayarlarına döndürmek (formatlamak, resetlemek) isteyenler için resimli anlatım yaptım.

1- Öncelikle tableti şarja takın. Çünkü formatlama işlemi uzun sürebilir. İşlem sırasında şarj biterse işlem yarıda kalıp sonrasında hiç açılmaz ve teknik servise göndermeniz gerekebilir.

2- Tableti açtığınızda hemen F9 tuşuna uzun süre basın.

3- Kurtarma menüsü çıkınca "Sorun Gider" seçeneğine tıklayın.

4- Sonraki ekranda "Bu bilgisayarı sıfırla" seçeneğine tıklanır.

5- Burada "Dosyalarımı Sakla" seçeneği seçilirse yüklediğiniz uygulama ve değişen Windows ayarları sıfırlanır ama kişisel dosyalarınız silinmez. Mesela masa üstünde size ait bir resim klasörü varsa o durur. "Her şeyi kaldır" seçeneğini seçerseniz tamamen sıfırlanır.
Not: Eğer kişisel dosyalarınız var ise ilk seçeneği seçin ve sıfırlama işlemi sonunda sorun giderilmezse sonraki seçeneği seçin.

6- "Yalnızca dosyalarımı kaldır" seçeneği bir nevi yarım formatlama işlemidir. Ben burada "Sürücüyü tümüyle temizle" seçeneğini seçtim ve tamamen sıfırlama yapmasını tercih etmiş oldum.

7- Bu aşamada "Sıfırla" butonuna tıklayınca sıfırlama yani formatlama işlemini başlatacaksınız.

Aşağıdaki aşamalar ile formatlama işlemi bir süre devam edecek. Bu süre yaklaşık 1 saat sürdü. Tableti fişten çıkarmayın ya da kapatmaya çalışmayın. İşlem bitince fabrika ayalarına geri dönmüş olacak ve bundan sonra yeniden kurulum yapacaksınız. Aktivasyon kodu ve şifreye yeniden ihtiyacınız olacak bu yüzden size verilen aktivasyon kodu ve şifreyi saklayınız.





137 yorum:

  1. ekstra bir windows yazılım şifresi falan istemiyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır istemedi. 2 tane tablete yaptım ikisinde de istemedi.

      Sil
    2. Teşekkürler anlattığınız gibi yaptık sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

      Sil
    3. Teşekkürler anlattığınız gibi yaptık sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

      Sil
    4. Tableti sıfırlayınca aktivasyon kodu istiyormu

      Sil
    5. Tableti sıfırlayınca aktivasyon kodu istiyormu

      Sil
    6. Çok iyi format attım oldu. Süper

      Sil
    7. Merhaba Formatı başlatıyorum fakat %48 de tekrar kurtarma seçeneklerine geri geliyor ve o şekilde kalıyor yeniden başlattığımda ise siyah ekranda kalıyor ve hiç bir işlem yapılamıyor.

      Sil
    8. Bende aynı şekilde yaptım ama wi fi bağlantısı gitti akticasyonu yapamıyorum beyaz aktivasyon ekranında kaldı

      Sil
  2. Sayenizde açıldı ama Windows etkin değil onu nasıl yapacağız???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun. Aktivasyon yapılması gerekir. Ayrıntılar burada : http://faskerhat.blogspot.com.tr/2016/02/casper-nirvana-n410-tablet-kurulumu.html

      Sil
  3. Merhaba,

    Bir türlü F9 ile kurtarma modunu açamadım normal Windows açılıyor yardım rica ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klavye çalışıyor mu? Tableti tamamen kapatılıp açıldığında ilk andan itibaren uzun süre f9 tuşuna basmak gerekir.

      Sil
  4. Ekranda kapatmak için kaydırın diye uyarı çıkıyor hiçbiyere girmiyor f9 tuşuna bastım oda çalışmıyor yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatma tuşuna uzun süre basılınca tamamen kapanır ve tekrar açınca uzun süre f9 tuşuna basınca kurtarma bölümünün çıkması gerekir. Çıkmıyorsa başka bir sorun vardır. servise gönderilmesi gerekebilir.

      Sil
  5. Ekranda kapatmak için kaydırın diye uyarı çıkıyor hiçbiyere girmiyor f9 tuşuna bastım oda çalışmıyor yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. F9 tuşunun çalışmaması klavye ile alakalı olabilir ay da sistemin tamamen kilitlenmesi olabilir. En iyisi bir servise danışın.

      Sil
  6. Kaydirmadan kurtarmak için flash disk tkin. Ben de de oldu. Bu şekilde hallettik

    YanıtlaSil
  7. Kaydirmadan kurtarmak için flash disk tkin. Ben de de oldu. Bu şekilde hallettik

    YanıtlaSil
  8. Şifresini unuttuk söylediğiniz gibi yaptık dosyalarımı sakla veya herşeyi kaldır ikisini de seçsek şifre soruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyi kaldır seçeneğinde yapmaması lazım. Sürücüyü tümüyle temizle seçeneğinde düzelmesi lazım.

      Sil
  9. Tableti formatladım fakat ağ bağlantılarını görmüyor. Aktivasyon ekranındaki Kablosuz Ağlar bölümünde hiçbir ağ görünmüyor. Yenileme butonu da işe yaramıyor. Ağa bağlanmadığı için aktivasyon yazılımı güncellenmiyor, dolayısıyla aktivasyon yapılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni sorun bende de var bilgisayar i actigim gibi aktivasyon ekrani geliyor ve ben kablosuz ag i acamiyorum bu yuzden hicbir agi gormuyor bende bilgisayar i aktif edemiyorum lutfen yardim ederseniz cok sevinirim

      Sil
    2. Aynı sorun olan bir tableti getirdiler ve okul wi-fi ağında denedim hiç sorun olmadan açtı ve güncelleme yaptı. Sizler de başka bir wi-fi ağı deneyin.

      Sil
    3. Aynı sorun bendede var abi. Bende sıfırladım yaptığın gibi. Ama bende ilk açtığımdaki gibi kurma yerindeki bir ağ seçin bölümü çıkmadı. Sıfırlama işleminden önce windowsun masaüstüne gelebiliyodum yani kontrol panelinden geçebilmiştim ama sıfırlamadan sonra yine kontrol panelindeyim.ve hiçbir ağı görmüyor. Wifi kısmında hiçbir ağ gözükmüyor. Lütfen yarıdım !!!

      Sil
    4. Abi vallahi billahi banada aynısı oldu lutven bilen soylesin

      Sil
    5. tablete usb ile telefon bağlayın ve mobil erişim noktası->usb bağlanıyor'u aktif edin. tekrar şifreyi girin.

      Sil
  10. Ya lütfen yardım herseyi yaptim ama tablat sifirlanirken kendiliğinden kapandi ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendiliğinden kapandı ve artık hiç açılmıyor ise tek yapılacak şey servise götürülüp yazılımın tekrar yüklenmesidir.

      Sil
  11. Aktivasyon kodunu kaybettik direk nasıl giriş yaparız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sistemde mecburen aktivasyon kodu girilmelidir. Okul kayıtlarında vardır mutlaka.

      Sil
  12. Şuanda hep yeniden başlıyor

    YanıtlaSil
  13. Abi f9 kaç dk basicaZ ve basilimi tutcaz yoksa ard arda basıp birakicakmiyiz kc dk bascaZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk açıldığı andan itibaren 3-4 sn basmak yeterli oluyor sanırım. sürekli basılsa da zararı olmaz sanırım

      Sil
  14. Abi interneti gormuyor giriyom internetin dibindeyim interneti gormuyor

    YanıtlaSil
  15. Abi interneti gormuyor giriyom internetin dibindeyim interneti gormuyor

    YanıtlaSil
  16. Aynı sorun bendede var abi. Bende sıfırladım yaptığın gibi. Ama bende ilk açtığımdaki gibi kurma yerindeki bir ağ seçin bölümü çıkmadı. Sıfırlama işleminden önce windowsun masaüstüne gelebiliyodum yani kontrol panelinden geçebilmiştim ama sıfırlamadan sonra yine kontrol panelindeyim.ve hiçbir ağı görmüyor. Wifi kısmında hiçbir ağ gözükmüyor. Lütfen yarıdım !!!

    YanıtlaSil
  17. Abi dediğin gibi yaptım ama internet ve sahibi benim @ posta kodu çıkmadı internetin hiçbirini gormuyor lutven yardım et abi Allah rızası icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün aynı sorunu olan tableti her şeyi kaldırarak formatladım ve sonra tekrar kurulum yaptım düzeldi. Tekrar format atıp Her şeyi kaldır ve sürücüyü temizle seçeneklerinden deneyebilirsin.

      Sil
  18. Abi zaten öyle yaptım tam 3 kere öyle yaptım abi yardım et

    YanıtlaSil
  19. Abi senin dediğin gibi tam 3 defa yaptım 3 undede olmadi internet şeyi göstermedi bulutlu ekranda kaldım bidahada interneti gormuyor

    YanıtlaSil
  20. Yardım edebilirsin demi :'(

    YanıtlaSil
  21. Dokunmatgide gitti benim tablete el Fatiha :(

    YanıtlaSil
  22. Abi Allah senden yinede razı olsun

    YanıtlaSil
  23. Abi dediklerinin hiçbiri işime yaramadı Allah senden yinede razı olsun

    YanıtlaSil
  24. Abi senin dediğin gibi tam 3 defa yaptım 3 undede olmadi internet şeyi göstermedi bulutlu ekranda kaldım bidahada interneti gormuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık yapacak tek şey servise göndermek sanırım.

      Sil
  25. Kardeşim bunu yapmak kolay da sürücüleri nasıl halledicez?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürücülerle ilgili hiç bir fikrim yok. Bugüne kadar sorun normal yolla çözülemiyorsa format atarak çözdüm.

      Sil
  26. Kardeş bende suan herşey dolu disk dolu.Temizliyorum olmuyor 2 3 tane uygulama indirdim olmuyorrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizlik programları belki çare olabilir. CCleaner, Advanced System Care gibi. Ya da en çare formatlamak.

      Sil
  27. Benimki açıldı 1 2 ay kullandım şimdi tekrar aktivasyon kodu istiyor rsette atılmıyor ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  28. abi tablet yükleniyorda kararıyor n410

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar açılırken f9 a basılı tut gelen ekrandan sorun gider e bas sıfırla bilgisayarı düzeliyo

      Sil
  29. Dokunmatik i wifisi sesi gitti bir ara birimini düşürttüm ondan olabilirmi.şimdi sıfırlanıyor a her seferinde aynısı oluyor fabrikada geldiği gibi olmuyor.

    YanıtlaSil
  30. sıfırlıyorum ama yüklemede hata oluştu diyo tamam a tıkla diyor ve tekrar tekrar sürüyor ne yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. servise gönderip onların root atması gerekir.

      Sil
  31. Bu tablet bana okldnn verildi bn tablete formatt atarsam aktivasyon kodu şifre istermi

    YanıtlaSil
  32. Bu tablet sıfırlanıyor diyo abi yüzde 85te kaldı napcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer öyle kadıysa sorun var demektir servise gitmesi gerekir büyük olasılıkla

      Sil
  33. Bu tablet sıfırlanıyor diyo abi yüzde 85te kaldı napcam

    YanıtlaSil
  34. Bende yaptım ama %85 te takıldı hala %85 dolmuyor daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelmediyse demek ki format dosyalarında sorun var o zaman servis yolu göründü demektir.

      Sil
  35. abi 64 TAKILDIIII YAYRIM ETT KENİ KENİDE NE AÇILP KAPANIYOOOOOOOOO OFFFFFFFFFFF YA ABİİİİ
    Bİ KERE OLDU BU SEFER AKTİAVASYONDA İNTERNETE BAĞLANMADI YARDIM ETT BOŞUNA BELKİ SENİN YÜZÜNDEN 410 TL VEREM YAZILIIM ATMAYA OF ): YARDIM EDERMİSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yüzümden niye olsun ben onlarca tablete bu şekilde attım hiç sorun çıkmadı. 64te kaldıysa senin tabletinin dosyaları bozuktur. Uzun süre kapatma tuşuna basınca kapatır. Kapanmazsa şarjın bitmesini beklersin tabi şarjdan çıkartıp. Şarj bitince kaplıyken bir daha şarj eder bir daha denersin. Olmazsa servise gönderirsin muhtemelen ücretsiz sistem yüklerler ya da 20 - 30 tl tutar.

      Sil
  36. Lutfen yardım et. TABLETİ SIFIRLADIM BULUTA DÖNDÜ 10 DK FALAN BEKLEDİM AMA İNTERNET ŞARZ İŞARETLERİ GELMEDİ SORUN NEDİR NE YAPMAM GEREKİR SERVİSE VERMELİMİYİM

    YanıtlaSil
  37. Bu tabletlerde bir sıkıntı da bu. Servisle görüşmüştüm bunun genel sıkıntı olduğunu söylediler. Bir daha format at ve başka bir internette dene yine olmazsa mecburen servise gitmesi gerekir.

    YanıtlaSil
  38. format esnasında tablet brick oldu sizden ricam bu tablete ait bios dosyasını paylaşabilir misiniz? şurada nasıl bios yedekleneceği gösterilmiş.. https://www.youtube.com/watch?v=ve-zSu2htcQ yedeklerken yanlış bir şey yapılırsa sorumlu değilim..
    yapan olursa mail adresim uzun.cenk2017@yandex.com bu gönderirseniz çok sevinirim... :))

    YanıtlaSil
  39. ABI HERSEY ICIN TESEKURLER AMA BEM SIIFIRLADIM 3 4 KERE ABI 4 DUNDEDE INTERNETE BAGLAIYO VE BU YUZDEN AKTIVASYON YAPAMIYORUM BI EL ATSAN SEVINIRIM😈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim çok geç gördüm mesajı. Hala sorun var mı. Var ise bazı tabletlere format attıktan sonra wi-fi sorunu oluyor onu da servis çözüyor.

      Sil
  40. ben format atarken 50 de tablet kapanıyo acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala öyleyse ya şarjında sorun vardır ya da format dosyalarında sorun vardır. Servise gitmesi gerekir ya da bilgisayar üzerinden root denilen formatlama yapılması lazım

      Sil
  41. Bende n 310 var kapanmamasi gerekiyor yaziyo ben kapatyim ama su an sifirliyo bi sorun olurmu ve ben direk ayarlardan yaptim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunu tam olarak anlamadım. "Kapanmaması gerekiyor" yazısı garip geldi. Tekrar anlatırsan yardımcı olabilirim.

      Sil
  42. Merhaba, bilgisayar formatlanıyor ama işlem %53 gibi rakamlar da nedense kapanıyor. Acaba nedeni nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba muhtemelen tabletteki mevcut format dosyaları bozulmuştur. Servise göndermekte fayda var.

      Sil
    2. Peki servis dışında bir çözüm yolu yokmu? Mesela root gibi.

      Sil
    3. Veya başlangıç onarma vb... çözümler

      Sil
    4. Muhtemelen vardır başka bir işletim sistemi kurulum dosyaları ile mümkün olabilir ama hiç denemedim o yöntemi

      Sil
  43. Yazılımda atabikiyormusunuz tabletime yazılım atmam gerekiyo çünkü wifu göstermiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır o işle hiç uğraşmadım ama cep telefonu bağlayıp yazılım güncelleme yaptığı söyleniyor

      Sil
  44. Tabletin ekran açılmıyor.Güç ve ses kısma ya basınca şifre soruyor paspord istiyor bu ne dır nerden bulacağız bu şifreyi teswkkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bios şifresidir internette yoksa onu servis biliyordur. öyle bir şeye denk gelmedim

      Sil
  45. Merhaba tabletim cok uzun suredir kilitli ve ogretmelnlerim de yapamadilar. Acilmiyor sadece ekaranda degisik yazilar cikiyor format atmayi da beceremedim. Yardim edeeseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğim yöntemle format olmuyorsa o zaman servise göndermek gerekir.

      Sil
    2. Sizin dediğiniz gibi yapabilmem için önce ekranın çıkmasi gerekiyor ama öyle bi ekran çıkmıyor. Servisi istanbulda olduğu için gönderemiyoruz. Başka bir seçenek yokmu acaba. Açınca siyah ekran üzerinde sadece yazılar çıkıyor.

      Sil
  46. Bu yöntemlerle formatlama olmuyorsa bilgisayara kablo ile takılıp özel programlarla root denilen sistem yüklemesi yapılıyor. İnternetten uygn Android bulunması gerekir. Bu işle uğraşmadım ama servis bunu yapıyor ve izmit'te de servis var

    YanıtlaSil
  47. tableti sıfırladıktan sonra googleden indirdiğimi açmaya çalışıyorum yetkiniz yok diyor yardım ederseniz teşekkür ederim.




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tableti sıfırlayınca google ayarları ve indirilenler de sıfırlanması lazım. eğer sıfırlanmadıysa o zaman google hesabını tekrardan kurmak gerekebilir

      Sil
  48. Tablete dediğiniz gibi format attım fakat kurulumda wifi internet giç biriekilde göstermedi dolayısıyla tablet internete bağlanmıyor dolayısıyla kurulumda yapılmıyor yardım edermisiniz ne yapmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu en büyük sorunlardan biri. kapatıp açtıktan sonra başka bir internette deneyince sorun çözülmüyorsa servise gitmesi gerekir

      Sil
  49. Hocam ben format attım önceden fakat f9 a basılı tuttum ve ard arda bastım şimdi olmadı yardım et lütfen !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapatıp açılınca düzelmediyse sorun devam ediyorsa f9a basılınca hiç işlem yapmıyorsa klavyenin tuşu bile bozulmuş olabilir.

      Sil
  50. tablet shell ekranında kaldı exit yazıp enter yaptığımızda bios şifre ekranına giriyor shell ekranında hangi komutla tabletin hdd kısmına ulaşabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda herhangi bir çalışmam olmadı. özellikle İngilizce kaynaklarda çok vardır "android shell commands" diye aratırsanız bir şeyler bulunur gibi geliyor

      Sil
  51. Hocam kolay gelsin format atarken cihaz kapandı casper yazısında kalıyor usb ile format atmaya çalıştım fakat boot menü kilitli servis hariç yapabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Buna benzer bir sorunla karşılaştım. Şifreyi internettekilerden denedim olmadı servise yönlendirdim.

      Sil
  52. Tablet interneti görmüyor dolayısıyla da aktivasyon gerçekleşmiyor servis hariç yapabilirmiyiz yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  53. Benim dokunmatiğim bozuldu ama format atınca dokunmatiği çalışıyor ama sonra tableti ayarlarken çalışmıyor klavyesini kaybettim yapamıyorum abicim nasıl yapabilirim soylermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç bir durum. Tablet dokunmatik sürücülerine bir şey oluyor olabilir. Ayarlarken hemen ilk başlarda gidiyorsa daha da ilginç. Tablet de dokunmatiksiz olmaz ki. Servise danışırsan iyi olur.

      Sil
  54. Bios şifresi nedir bilen varmı?

    YanıtlaSil
  55. abi ben aktivasyon kodunu kaybettim
    okul müdürüne sordum oda bende yok dedi
    ne yapmam lazım şimdi hem aktivasyon kodum yok hemde şifrem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutunun üzerinde yazan müşteri hizmetleri numarasını arayıp oradan yardım alabilirsin.

      Sil
  56. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  57. Ben bi kere tamamen giriş yapmıştım gayet güzel çalışıyordu sonra birden aktivasyon yerine geri döndü aktivasyon kodumu da unuttum ne yapabilirim açmak için internet de yok

    YanıtlaSil
  58. kod okulda mevcuttur muhtemelen yoksa müşteri hizmetleri ya da belediye yardımcı olur

    YanıtlaSil
  59. Tableti aldığım yerden taşındım. Ve kod ile alakalı hiç birşeyi hatırlamıyorum. Acaba tableti aldığım Markaya mesaj yazarsam kod ve e-postayı alabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetkili servis ve büyükşehir belediyesi bu konuda yardımcı olabilir

      Sil
  60. bios şifresini bulan varmı .banada lazım ,pc shell ekranda kaldı

    YanıtlaSil
  61. Abi wifi bulmuyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  62. Merhabalar hadi format attık aktivasyon kodu istermi nolur söyleyin

    YanıtlaSil
  63. Arkadaslar acil yardim edin aksam jarza bahladimm sabah acilmiyo icinde cok onemli belgelr var ne yapmam lazim ne olur acil yardim edin yarin dava acilacak belgeler icinde

    YanıtlaSil
  64. Benimki %37 olduğunda yine mavi ekrana geliyor lütfen cevapla ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  65. Benimki 1 5 saati aştı 84 te kaldı ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  66. aynı işlemleri yapıyorum ancak yeterli alan yok diyor
    (bilgisayara hiçbir türlü giriş yapamıyorum şifreyi unuttum)

    YanıtlaSil
  67. İyi günler bende ne wi-fi calışıyor ne ses geliyor mdm ekranıda istemi direk acıldı bçr yardımcı olabilirmisini wifiye bağlıyamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belediye sistemine bağlanmıyor sanırım. Ben de aynı sıkıntılardan dolayı harici windows yükledim

      Sil
  68. wifi ye bağlanma sıkıntısı olabiliyor usb yoluyla telefondan internet paylaşın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belediye sistemine bağlanmıyor sanırım. Ben de aynı sıkıntılardan dolayı harici windows yükledim

      Sil
  69. Bizim ki format attıktan sonra sürekli yeniden başlıyor bunun sebebi nedir acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Donanımsal bir sıkıntı olabilir. İnternette harici windows atma yöntemleri var. Onlarda da oluyorsa donanımsal bir sıkıntı vardır.

      Sil
  70. Aktivasyon kodunu ve şifreyi hatırlamıyorum nası açabilirim

    YanıtlaSil
  71. Aktivasyon kodunu ve şifreyi hatırlamıyorum nasıl açabilirim yardım ederseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil