26 Mart 2013 Salı

Tarayıcı yarışlarında geri de kalan İnternet Explorer geyikleri

Son yıllarda tarayıcı rekabetinde İnternet Explorer hakkında olumsuz gelişmeler olmuştur. En önemli sorunun İnternet Explorer'ın diğerlerine göre yavaş olduğu idda ediliyor. Tabi bu teknik konulara bir de mizahi ekleniyor. Sizler için eğlencelik birkaç İnternet Explorer geyiği derledim. Azcık gülelim :)

*İnternet Explorer der ki ; Acele işe şeytan karışır.
*İnternet Explorer açıp Google Chrome indirmek sevgiliyi bırakıp kankasıyla çıkmak gibi sanki.
*Bazen yanlışlıkla internet explorer logosuna tıklıyorum. onu kapatmak için ilk önce 10 dk açılmasını bekliyorum.
*Haftasonu zaman Google Chrome hızında geçerken, hafta içi İnternet Explorer hızını aşamıyor !
*Kızların hazırım demesi ve evden inme süresi İnternet Explorer dan bile yavaş olması gibi bir gerçek var.
*''Sen gider Firefox, Chrome kullanırsın ama cenazene İnternet Explorer gelir.'' -Windows
*Mark Zuckerberg diyor ki "Eğer Facebook'ta sorun varsa İnternet Explorer'dan girin, zaten siz girene kadar biz sorunu çözmüş oluruz"
*Sabah işe gidince İnternet Explorer'ı açıp Facebook'ta "Günaydın arkadaşlar iyi çalışmalar yazacaktım" bir baktım tüm arkadaşlarım öğle yemeğine çıkmış.

1 yorum: