26 Eylül 2014 Cuma

AppSafe kaldırma

Yine bir rahatsız edici program daha türedi sanırım. Sanırım diyorum çünkü internette bu program ile ilgili pek bir şey bulamadım belki yakında bu konuda bir şeyler çıkmaya başlar. Sanırım Android işletim sistemleri için bir yazılım. Şimdi bu programdan nasıl kurtuluruz ona bakalım.
Bir Windows işletim sistemli bilgisayarda sürekli açılan bir pencere olarak rahatsız eden bu program bir nevi reklam casusudur diye düşünüyorum. Denetim Masası'ndan Programlar ya da Program Ekle/Kaldır kısmında listede yer alan AppSafe ile ilgili programı kaldırdım fakat yine çıktı sonraki yaptıklarım ile tamamen kalktı. Aşağıdaki resimde programlar listesinde kırmızı ile çerçeve içine aldığım programları kaldırın.


Başlat çubuğundan çalıştır kısmına msconfig yazıp Başlangıç sekmesinde AppSafe programının tikini kaldırın.

Yukarıdaki işlem de çözüm olabilir ama ben tamamen kurtulmanın yollarını aşağıda anlatacağım. 
Program kendini Program Files klasöründe de tutuyor, oraya girip silmenizi öneririm.


Ayrıca bu program kullanıcının program yükleme klasörü olan Application Data klasörüne de yerleşiyor. Onu da kaldırmanızı öneririm. Bu klasörü görmek için Klasör Seçenekleri'nden tüm dosyaları görüntüleme ve korunan sistem dosyalarını gizleme seçeneğini de kaldırmalısınız.

En son olarak da Başlat çubuğundan çalıştır kısmına regedit yazarak çıkan pencerede Düzen menüsünden Bul seçilerek arama kısmına Appsafe yazın ve F3 tuşu ile sıra ile arayın ve bulduğunuz Program Files ve Document and Settings bağlantılı Appsafe klasörlerini silin.

Bu şekilde bu rahatsız edici programdan tamamen kurtulun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder