15 Mayıs 2015 Cuma

Casper Via T41 format atma

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin 2014-2015 eğitim yılı içinde Kocaeli ilindeki ortaokul 6. sınıf öğrencilerine toplam 27 bin tablet dağıtmıştı. Öğrenciler için daha çok eğlence amaçlı olan bu tabletlerde en çok işletim sistemi sorunu çıkıyor.




Genelde şifreyi unutan öğrenciler tableti açamıyorlar ve mecburen formatlamak yani fabrika ayarlarına döndürmek istiyorlar. Herhangi bir açılmama sorununda da fabrika ayarlarına dönmek sorunu çözebilmektedir. Fakat bazen bu işlemleri yapmak da işe yaramıyor. Yine işinize yarayabilecek bu formatlama işlemini yapmak için aşağıdaki resimlere ve talimatlara bakınız.
  • Tabletinizin şarjı %30'dan fazla olmalı. Tabletinize takılı hafıza kartı var ise çıkartıp işleme başlamanızı öneririm fakat bu karttaki bilgilerin kesin silineceği anlamına gelmez. Ben denedim silinmedi. Bu işlem sonrasında tablet fabrika ayarlarına geri dönecektir yani size ait tüm bilgiler (uygulamalar, resim, video ve belgeler) silinecektir. Bunu göz önüne alarak formatlama işlemine başlayınız.

1- Tablet kapalıyken ses kısma ve açma-kapama tuşlarına aynı anda basınız.

2- Bir süre sonra ekrana aşağıdaki görüntü gelecek. Bu listede Recovery yazan yere ses artırma-azaltma tuşları ile gidip açma-kapama tuşu ile de onaylayıp kurtarma yani fabrika ayarlarına döndürme işlemine başlanır.

3- Sonra aşağıdaki iki resimde görülen menüler karşımıza çıkar ve ilk başlta wipe data/ factory reset yazan yer seçilir ve onaylanır. Ardından Yes -- delete all user data yazan yer seçilir ve onaylanır.


4- Son olarak aşağıdaki menü karşımıza gelir ve ilk sıradaki reboot system now yazan yer seçilir ve açma-kapama tuşuna tıklanarak sistem yeniden başlatılır. 

Bu şekilde formatlama yani fabrika ayarlarına döndürme işlemi sonlanmış olur ve tablet yeniden başlayarak aşağıdaki ekran karşımıza gelir. Bu görüntü ilk kurulum yapıldığındaki ekran gibi tabletin fabrikadan yeni çıkmış hali gibidir. 

Bu şekilde Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin dağıtmış olduğu Casper Via T41 tablete format atma işlemi sonlanmış oldu. Muhtemelen diğer T41 tabletler için de geçerlidir. 



8 yorum:

  1. merhaba şimdi benim bu tablet yani casper via t 41 in modivirse kodunu unutum kutusunuda kaybettim okullada gittim sordum kodu çöpe atmışlar tablettim açılmıyor modiverse kodu istiyor ne yapmayalıyım yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul belediyeden kodu isteyebilir ya da servis ile görüşülebilir.

      Sil
    2. Modiverse yetkilisi için, +90 262 642 4252 nolu telefonu arayın. Yardımcı olacaklardır. Ben aynısını yaptım.

      Sil
    3. üstad yeni rom nasıl yüklenir

      Sil
  2. servisin numarası ata bikir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modiverse yetkilisi için, +90 262 642 4252 nolu telefonu arayın.

      Sil
  3. Kod kutunun üzerinde yazıyormu

    YanıtlaSil