29 Mart 2016 Salı

Ucuz Iphone olan Iphone SE satışı başladı

Son yıllarda büyük şirketlerin özellikle de daha çok zenginlere hitap eden şirketlerin gelirlerini artırmak için ürünlerinde bazı özelliklerinden ödün verip biraz daha düşük gelirli kesime hitap etmeye çalıştığı görülmüştür. Özellikle otomobil üreticilerinde bu sık rastlanmaktadır. Bu sefer bunu Apple şirketi Iphone telefonlar için yaptı.


2007 yılından sonra telefon aleminde bir devrim ayratıp piyasaları giriş yapan ve o zamanlardan günümüze bir akıllı telefon furyası başlatan Iphone bu akıllı telefonlar içinde bir ekoldür. Öyle ki 1000 TL maaşla geçinenler bile Iphone alır sanırım bir şekilde zengin görünmek için. Tabii ki bunlar Iphone alanlar arasında çok düşük bir yüzdedir ama işin önemini belirtmek için vurgulama yaptım. Bu vurgu ile de Iphone telefonların diğer akıllı telefonlara göre çok pahalı olduğunu da belirtmek isterim. 

Iphone SE modeli normal modelden biraz daha düşük özelliklerdedir ve Iphone kalitesini yansıtır. Bu yüzden biraz daha düşük fiyatlıdır ve biraz daha düşük gelirli kişilere hitap etmek için üretilmiştir. Mart 2016 fiyatına bakıldığında 16 Gb hafızalı 1999 TL, 64 GB hafızalı ise 2399 TL gibi yine yüksek bir fiyatta bana göre. Ben 1300 - 1700 TL civarlarında bekliyordum.

Iphone SE Özellikleri

64 bit A9 işlemci
4" retina ekran
12 mp kamera - 1,2 mp ön kamera
16 GB - 64 GB hafıza
4K video kaydı
İOS 9 işletim sistemi

Daha fazla bilgi için : http://www.apple.com/tr/iphone-se/specs/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder